Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлено ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів".
Обмін (повернення) товару належної якості можливий протягом 14 днів за дотримання таких вимог:
- товар новий та не був у використанні;
- збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару (не пошкоджено упаковку, залишилися у незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, інструкції, гарантійний талон, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, у тому числі, не проводилося встановлення електролічильників);
- збережено розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), що підтверджує купівлю цього товару.
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:
- Здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару у продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар.
- Придбати інший товар з асортименту, що є в наявності, з відповідним перерахунком вартості.
- Повернути товар та одержати кошти у розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (гроші повертаються споживачеві не пізніше семи днів з дня повернення товару).
Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно звязатись за телефоном +38(098) 158-80-88, або звернутися на поштову скриньку info@steinel.in.ua. Ваш лист так само потрапить до спеціаліста, який відповість на всі Ваші питання.